.:: Hjem :: Forum :: Foto Galleri :: Registrer ::.

Hovedmeny
 Hjem Fellesskap Medlemmer Søk
 Søk
 Forums
 Web
 NBBCode
 Siste fra forumet
 Nyhetsbrev
 Our Sponsors

Kalender
September 2010
SuMTWThFSa
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 

De beste linker!
  1: Nordic i Thailand
  2: Thaireiser
  3: Thaipitstop
  4: Iphone
  5: Norges Ambassade Thailand
  6: Meclub.no
  7: Normeca AS
  8: Door 2 Door
  9: Kåre's Partybar
  10: Thai Royal Embassy Norway

Valutakalkulator
UCC

Bestill en tur med Stena her!!!!

Tradedoubler

Finn hotel her!!!

News from Pattaya
Pattaya People newspaper Thailand

Forum › Forum for RonnyThailand › Disasters/Katastrofer › FILLIPINENE
Søk på kelkoo

Sammenlign priser på Kelkoo

FILLIPINENE
Here we can discuss and talk about different disasters that happening around world.
Start Nytt Emne   Svar på Emne   Utskriftsvennlig side     Forum HovedsidenDisasters/Katastrofer
Vis Forrige Emne :: Vis Neste Emne  
Av Innlegg
Ronny
Site Admin
Site Admin

Ble medlem: Aug 30, 2007

InnleggSkrevet: Fre Jul 04, 2008 1:28 am    Tittel: FILLIPINENE Svar med Sitat

Ble i går kontaktet av Interpol via Kripos. De ønsket ID Senter ned til Fillipinene i forbindelse med den ferja som gikk ned under Thypoonen som herjet der for litt over 1 uke siden. Og i dag kl.12 ringte Interpol og ba meg sette i gang med bestilling av utstyr og komme med det så fort som mulig.
Grunnet at de ønsker å spare litt på kostnader så blir dette sendt med sjøfrakt fra Shanghai. Det tar ikke mer en drøyt 1 uke.
Så jeg reiser til Bangkok på onsdag og videre til Cebu,Fillipinene på fredag hvor vi skal bygge ID senteret i porten på Cebu.

Så jeg vil legge ut litt info og bilder etterhvert som vi kommer i gang. Så her er det bare å følge med.

Dessverre for noen så har jeg lagt bilder fra Disaster områder tilgjenglig kun for medlemmer.

Følg med

For de som ikke har fått med seg ferja som gikk ned kan lese mer her
Til Toppen
Vis Medlemets Profil Besøk Medlemets Nettside MSN Messenger Yahoo Messenger
Ronny
Site Admin
Site Admin

InnleggSkrevet: Lør Jul 19, 2008 12:54 am    Tittel: Re: FILLIPINENE Svar med Sitat

Ja da jeg vært i Cebu i 2 dager. Og har blitt godt innviet i Interpol teamet,ja faktisk så godt at det er flere av dem som har trodd at jeg er en del av Interpol teamet.
Har fått en del på plass men vi venter forsatt på conatinerene som vi skal bruke og de er forsinket og vil nok ikke ankomme Cebu før den 3 eller 4 august. Men siten vi skal sette det opp på er veldig bra og er nesten klar. Så det vil gå raskt for oss å få opp ID senteret når containerene ankommer.

Det som er hyggelig er at flere av de fra Interpol som er her har også vært i Phuket etter Tsunamien og vi kjenner hverandre fra før og det er et meget godt team som er her nå. Dessverre så reiser jeg videre til Manila på Søndag og vil ikke være tilbake før i slutten av månden og i mellom tiden reiser flere av dem hjem,men ryktene går på at det er flere kjente fra Phuket på vei nedover så det skal nok bli hyggelig å treffe dem igjen også:)

Vil få lagt ut noen bilder etterhvert og det vil vel ikke komme noen ny oppdatering på denne tråden igejn før i slutten av måneden.

Ha en forsatt god sommer
Til Toppen
Ronny
Site Admin
Site Admin

InnleggSkrevet: Fre Sep 19, 2008 4:50 am    Tittel: Re: FILLIPINENE Svar med Sitat

Må beklage at det har vært litt stille fra meg vedrørende dette oppdraget. Men det har vært mye å gjøre der nede og ikke minst etter at jeg også kom til Norge.
Jeg har dessverre også hatt problemer med å få lastet opp bilder,men nå har jeg endelig fått til og har fått lastet opp bilder fra Cebu.

Skal også få lastet opp noen artikler om prosjektet som har blitt puplisert i lokal avisen på Cebu en av de første dagene også

Er forsatt litt usikker på om de har fått tatt i bruk dette ID senteret ennå,de skulle egentlig ha tatt det i bruk i forrige uke,men har ikke fått dette bekreftet.

Senteret ble veldig bra,en liten mini utgave av det vi bygget i Phuket og Interpol var meget fornøyde.
Det skal bli moro 2 uken av oktober da jeg skal på utstilling/seminar som Interpol skal holde i St.Petersburg og se hvilke tilbakemeldinger vi vil få der.

Kos dere med de bildene som er lagt opp så lenge så snakkes vi.
Til Toppen
Ronny
Site Admin
Site Admin

InnleggSkrevet: Fre Sep 19, 2008 3:22 pm    Tittel: Re: FILLIPINENE Svar med Sitat

Her er utklipp fra lokalavisen Cebu Sun Star om vårt prosjekt
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Emne   Svar på Emne   Utskriftsvennlig side     Forum HovedsidenDisasters/Katastrofer Alle klokkeslett er GMT +7 Timer
Side 1 av 1

Gå til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan ikke legge til filer i dette forumet
Du kan ikke laste ned filer fra dette forumet

Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy